Nya telefontider från 4 juni

Från och med tisdag 4 juni ändras Partillebos telefontider. Det beror på att vi byter leverantör av växeltelefoni. Du kan alltid göra din felanmälan via Mina sidor eller skicka ett mejl om du har ett ärende utanför våra telefontider. Vid akuta ärenden, kontaktar du vår fastighetsjour.

Från och med 4 juni 2024 gäller följande telefontider.

Huvudkontor, telefontider

Måndag  08.00 - 17.00
Måndag jun-aug  08.00 - 16.30
Tisdag-Torsdag  08.00 - 16.30
Fredag  08.00 - 14.30
Lunchstängt  12.00 - 13.00

Områdeskontor, telefontider

Måndag-Fredag 08.00 - 10.00
Måndag även 15.00 - 17.00
Måndag jun-aug 15.00 - 16.00

Avvikande telefontider

Dag före midsommarafton, julafton och nyårsafton stänger vi kl 12.15. Det gäller även vissa röda dagar.

Akuta ärenden utanför telefontid

Du kan dygnet runt ringa vår störnings- och fastighetsjour. De hanterar pågående störningar och akuta ärenden som innebär fara för liv eller fastighet.

Telefon till störnings- och fastighetsjour
031-336 50 10

Exempel på akuta ärenden

  • Vattenläcka (inte droppande kran)
  • Strömlös lägenhet eller trappuppgång
  • Krossad glasruta med risk för personskada
  • Lägenhetsdörr som inte går att låsa/låsa upp

Mina sidor

Gör gärna din felanmälan via Mina sidor, så hamnar ärendet rätt på en gång. Då kan vi hantera det så snabbt och effektivt som möjligt.

På Mina sidor kan du också hitta dina hyresavier.

Mina sidor

Kontakta oss via e-post

Vid övriga frågor kan du skriva ett mejl till oss så återkommer vi så snart vi kan.

Områdeskontor, e-post
Vid frågor om den dagliga skötseln av våra bostadsområden.

bjorndammen@partillebo.se

centrum@partillebo.se

savedalen@partillebo.se

ojersjo@partillebo.se

Hyresadministration och uthyrning, e-post
Vid frågor om hyreskontrakt, hyresinbetalningar, inkasso, hemsida.

hyresavdelningen@partillebo.se

Övriga frågor

info@partillebo.se

Våra öppettider

Vi har kvar samma öppettider som tidigare, det är bara våra telefontider som ändras den 4 juni 2024.

Partillebos öppettider