Nya telefontider från 4 juni
Från och med tisdag 4 juni ändras Partillebos telefontider. Det beror på att vi byter leverantör av växeltelefoni. Du kan alltid göra din felanmälan via Mina sidor eller skicka ett mejl om du har ett ärende utanför våra telefontider. Vid akuta ärenden, kontaktar du vår fastighetsjour.
Från och med 4 juni 2024 gäller följande telefontider.
Huvudkontor, telefontider
Måndag | 08.00 - 17.00 |
Måndag jun-aug | 08.00 - 16.30 |
Tisdag-Torsdag | 08.00 - 16.30 |
Fredag | 08.00 - 14.30 |
Lunchstängt | 12.00 - 13.00 |
Områdeskontor, telefontider
Måndag-Fredag | 08.00 - 10.00 |
Måndag även | 15.00 - 17.00 |
Måndag jun-aug | 15.00 - 16.00 |
Avvikande telefontider
Dag före midsommarafton, julafton och nyårsafton stänger vi kl 12.15. Det gäller även vissa röda dagar.
Akuta ärenden utanför telefontid
Du kan dygnet runt ringa vår störnings- och fastighetsjour. De hanterar pågående störningar och akuta ärenden som innebär fara för liv eller fastighet.
Telefon till störnings- och fastighetsjour
031-336 50 10
Exempel på akuta ärenden
- Vattenläcka (inte droppande kran)
- Strömlös lägenhet eller trappuppgång
- Krossad glasruta med risk för personskada
- Lägenhetsdörr som inte går att låsa/låsa upp
Mina sidor
Gör gärna din felanmälan via Mina sidor, så hamnar ärendet rätt på en gång. Då kan vi hantera det så snabbt och effektivt som möjligt.
På Mina sidor kan du också hitta dina hyresavier.
Kontakta oss via e-post
Vid övriga frågor kan du skriva ett mejl till oss så återkommer vi så snart vi kan.
Områdeskontor, e-post
Vid frågor om den dagliga skötseln av våra bostadsområden.
Hyresadministration och uthyrning, e-post
Vid frågor om hyreskontrakt, hyresinbetalningar, inkasso, hemsida.
hyresavdelningen@partillebo.se
Övriga frågor
Våra öppettider
Vi har kvar samma öppettider som tidigare, det är bara våra telefontider som ändras den 4 juni 2024.