Få svar direkt via Mina sidor

Vill du ställa en fråga om uthyrning, ditt boende eller din hyresavi? Kanske undrar du vad som gäller om du vill hyra ut i andrahand eller har en fråga om ditt autogiro? Då kan du logga in på Mina sidor och skapa ett ärende! Vi återkommer inom två arbetsdagar.

Skapa ett ärende – för snabb återkoppling

Genom att använda ärendefunktionen på Mina sidor kan du få en snabb återkoppling och risken minskar att en fråga hamnar hos fel person eller funktion.

Skapa ett ärende genom att:

  1. Logga in på minasidor.partillebo.se
  2. Klicka på 'Ärende'
  3. Klicka på plus-ikonen
  4. Välj vad ditt ärende handlar om
  5. Se ditt svar på Mina sidor inom två arbetsdagar
  6. Vid behov, fortsätt dialogen i samma ärende

Felanmälningar via Mina sidor

Vill du anmäla ett fel i din lägenhet? Det gör du enkelt och smidigt på Mina sidor. När du gör en felanmälan genom Mina sidor hamnar den direkt hos rätt servicetekniker i vårt system och vi kan ge dig så snabb och effektiv service som möjligt. Dessutom får vi alla uppgifter som vi behöver. Du kan till och med ladda upp bilder som beskriver felet – vilket gör det lättare för oss att ha med oss rätt verktyg och material.

Vill du veta hur det går med din felanmälan? Logga in på Mina sidor för löpande uppdateringar.

Om du är van vid att skicka felanmälan via mejl ber vi dig att istället använda Mina sidor, helt enkelt för att du ska kunna få hjälp snabbare.